Tuesday 27 November 2012

AKU BUKAN BONEKA

Aku bukan boneka...
Sesuka hati memandang...
Sesuka hati memegang...

Aku bukan boneka...
Boleh dipegang...
Boleh dipandang...
Boleh disepak...
Boleh diguling2....

Oh aku bukan boneka...
Dibawa ke mana saja...
Tidur sekatil...
Lena sebantal....

Aku bukan boneka...
Di ulit sana...
Di ulit sini....
Di cuit sana...
Di cuit sini...

Tidak!! Aku bukan boneka...
Ditipu sesuka hati...
Diguna ketika perlu...
Dibuang ketika jemu...

Tidak!! Aku bukan boneka...
Di ayat sesuka hati...
Penghibur di kala sunyi...
Di belai ketika sepi...
Di kasih ketika nafsu meninggi...

Yer!! Aku bukan boneka...
Di dampingi ketika perlu....
Dijauhi ketika jemu...

Benar!! Aku bukan lah boneka...kerana aku manusia yang punya harga diri...
Xkan sekali ku izinkan terjadi...sebelum kau mendekati...
Biar aku menjauhi...
Maaf jika mengasari...
Ku lakukan utk maruah diri...
Kerna cintaku padaNYA terllu tinggi..
Terpaksa ku korbankan hati...
Walu ape pun terjadi...
Kau tetap ku semat di hati...
Jika kau ikhlas menyayangi...
Carilah aku yag sedia menanti....

No comments:

Post a Comment