Thursday 27 September 2012

BICARAKU PADAMU...

Ya Allah....
Hanya engkau lah yg mengetahui
Isi hati Dan perasaanku...
Hanya engkaulah yg mengetahui rasa rnduku...
Engkau mmpu memberi kegembiraan padaku...engkau juga mampu member I kesedihan pdku...
Sesungguhnya hanya engkau yg mengetahui sglanya tntg driku...
Aku syg Padamu ya allah...

Ibu....
Engkau lah ratu hatiku...
Engkaulah pembimbing aq...
Engkaulah penasihat aku...
Maafkan aq sekiranya aq menyakiti hatimu...maaf kn aq sekiranya aq nakal Dan tidak mendengar keta nasihatmu...
Ibu...engkaulah yg selalu menghilangkan air mataku...terlalu byk pengorbanan kau pada keluarga mu..engkau lah ibu yg terbaek dlm hatiku...engkau lah segala2ny utk aku...aku akn sentiasa mendoakan kesihatanmu...aku akan selalu berdoa agar ibu Dan ayah tercapai hajat utk menjejak kan kaki di tanah suci allah...kerna aku ingin menjadi seorang anak soleha....

Sahabat...
Engkau lah teman terbaek sehidup sematiku...
Engkaulah peneman aku dikala aku sunyi...
Engkau lah rakan kongsiku suka Dan duka...segalanya kita harungi bersama..
Sahabat....kau sgt memahami Ku....kau tau semua sikap sbnar aku...kau selalu mengambil bert tntg hal ehwal aku...malah kau selalu risaukn aku...prihatin kau terhadap aku....ibarat sepasang kekasih.....sesungguhnya aq tidak boleh kehilangan kau wahai shbat...rsau kau mengalahkn bf aku...

Lelaki...
Kau seorang hamba yg sukar utk aku fahami....aku pohon padamu...
Jgn lah kau hampiri aku utk menyakiti aku...janganlah lau sentuh hatiku jika tidak ikhlas utk menjaganya...jangan lah kau mengenali Ku jika utk mempermainkan aku...janganlah kau muncul dlm hidupku...jika utk mengajarku ..kemaksiatan Dan melakukan dosa...
Janganlah kau curik hatiku jika utk kau kau dsakiti,dilukai Dan dibiarkan bgtu shj....


No comments:

Post a Comment