Friday 28 September 2012

LUAHAN RASA

Setiap Kali hati aq berkata " aku rindukan kau" cepat2 aq istighfar....aq cuba melawan kata hati itu...
Aq takot....aq takot rasa rndu itu akan melebihi rasa rndu aku pada sang pencipta....sedangkan rasa rndu itu tdk layak utk aku berikan pada insan yg tdk ikhlas seperti kau...
Aq melawan rasa itu...aq tdk ingin syaitan terus berbisik di telinga utk mengingat kau sahaja....sesunguhnya aku percaya tanpa engkau,than sntiasa di sisiku...
Aq percaya tuhan akan memberi kekuatan kpdku....
Sesungguhnya....aq lebih rela kehilangan ksh kau...dpd kehilangan ksh Dan cinta allah...semakin aq kehilangan kau,semakin aq mendekati allah..
Hati aq menjadi tenang ketika aq bersamanya....hatiku tak resah setiap Kali  ..aq mengadu msalah pdanya...malah dia membantu aku...aku lebih rela menyerahkan hati aku pada sang pencipta dpd menyerahkan pada manusia yg xpndai utk menjaga...terima kasih ats setiap nasihat Dan teguran...terima kasih ats setiap pengaharapan....terima kasih ats serial kasih Sayang....terima kasih ats serial kebahagiaan yg kau beri....maaf kan aku  seandainya aku akn menghilang dari hdup kau....

No comments:

Post a Comment